POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU

www.przestrzenspotkania.pl

Administratorem strony jest PRZESTRZEŃ SPOTKANIA Mariusz Kaczmarczyk, NIP: 8681770469, REGON: 525240019. Adres korespondencyjny: Bagrowa 32/9, 30-733 Kraków. Możesz się ze mną skontaktować pod adresem e-mail: [email protected] lub poprzez zakładkę kontakt.

Przywiązuję szczególną wagę do poszanowania prywatności użytkowników odwiedzających moją stronę internetową www.przestrzenspotkania.pl. Dlatego pozyskuję tylko niezbędne dane zapewniające sprawne i komfortowe korzystanie z mojego serwisu internetowego.

Jednym z kluczowych aspektów jest ochrona praw i wolności osób, których dane przetwarzamy. Celem Administratora jest zapewnienie, by przetwarzanie Twoich danych odbywało się zgodnie z przepisami Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych 2016/679/WE (zwanego dalej „RODO”), ustawy o ochronie danych osobowych, a także przepisami szczególnymi (zawartymi m.in. w ustawie o rachunkowości). Administrator wdraża środki techniczne i organizacyjne, aby zapewnić stopień bezpieczeństwa odpowiadający ewentualnemu ryzyku naruszenia praw lub wolności osób fizycznych o różnym prawdopodobieństwie wystąpienia i wadze zagrożenia.

Przetwarzając dane Administrator korzysta z usług podmiotów przetwarzających, którymi są firmy zapewniające obsługę finansowo-księgową, informatyczną (np. wsparcie techniczne, hostingodawca, dostawca systemu CRM, dostawca systemu mailingowego) oraz prawną. Dane mogą być również udostępnione organom administracji publicznej.

W niniejszym dokumencie Administrator informuje o podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych przekazanych przez Użytkowników w związku z korzystaniem przez nich z Serwisu www.przestrzenspotkania.pl (dalej jako „Serwis”), sposobach zbierania, przetwarzania i ochrony danych osobowych, a także o prawach Użytkowników.

Użytkownikiem jest każda osoba fizyczna, której dane dotyczą, korzystająca z serwisu internetowego www.przestrzenspotkania.pl lub usług elektronicznych dostępnych za pośrednictwem Serwisu.

Zgoda Użytkownika:

Korzystanie z Serwisu www.przestrzenspotkania.pl przez Użytkownika oznacza, że Użytkownik akceptuje, że Administrator gromadzi oraz wykorzystuje dane osobowe zgodnie z niniejszą Polityką Prywatności.

 
Co to są dane osobowe?

Dane osobowe oznaczają wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą”). Będą to zatem dane takie np. imię, nazwisko, adres, wiek, numer telefonu czy adres e-mail (lista nie jest zamknięta).

Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z RODO tj. ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Jakie przysługują Ci prawa wobec przetwarzania Twoich danych osobowych?

W związku z przetwarzaniem twoich danych przysługującego Ci prawa do:

  • dostępu do danych, w tym uzyskania kopii danych;
  • przenoszenia danych;
  • sprostowania danych i usunięcia danych;
  • ograniczenia przetwarzania;
  • sprzeciwu;

Za każdym razem, gdy dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f), czyli w przypadku tzw. uzasadnionego interesu, możesz w dowolnym momencie wnieść sprzeciw. Sprzeciw możesz zgłosić wykorzystując dane kontowe wskazane na wstępie Polityki prywatności (zob. więcej na temat przysługujących praw: www.uodo.gov.pl). Zachęcamy także do zapoznania się z ulotką na temat przysługujących Ci praw dostępną na https://www.gov.pl/cyfryzacja/rodo-informator.

  • wycofania zgody;
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
Jak możesz nam zgłosić chęć realizacji swoich praw?

W celu kontaktu odnośnie realizacji danego prawa wyślij wiadomość na adres [email protected] lub poprzez zakładkę kontakt. Informacji udzielamy elektronicznie lub pocztą tradycyjną. Jeżeli tego zażądasz, informacji możemy udzielić ustnie, o ile innymi sposobami potwierdzimy Twoją tożsamość.

W odpowiedzi na zgłoszone żądanie możesz zostać poproszony o podanie danych niezbędnych do identyfikacji danych osobowych (m.in. ich odszukania) lub zweryfikowania Twojej tożsamości (potwierdzenia, że jesteś osobą na, którą się podajesz). W tym przypadku przetwarzane będą tylko dane osobowe w zakresie niezbędnym do udokumentowania prawidłowego wykonania obowiązków związanych ze zgłoszonym żądaniem (m.in. prawidłowe dokumentowanie wycofania zgody) na potrzeby obrony przed roszczeniami (art. 6 ust. lit. f RODO tzw. uzasadniony interes Administratora danych) oraz w celu wykonania obowiązków wynikających z RODO (m.in. zapewnienia rozliczalności art. 6 ust. 1 lit. c RODO). W tych celach dane będą przetwarzane maksymalnie przez okres przedawnienia potencjalnych roszczeń z tym związanych.

Zgodnie z RODO, informacji udziela się na piśmie lub w inny sposób, w tym w stosownych przypadkach – elektronicznie. Jeżeli osoba, której dane dotyczą, tego zażąda, informacji można udzielić ustnie, o ile innymi sposobami potwierdzi się tożsamość osoby, której dane dotyczą.

Czy podanie danych jest dobrowolne?

Podanie danych jest co do zasady dobrowolne. Zawsze, gdy podanie danych będzie dobrowolne ale niezbędne do realizacji określonych celów (np. kontaktu z nami, realizowania zamówienia, sprzedaż produktów i kursów, obsługą konta użytkownika, organizowania i dokumentowania naszych kursów, otrzymywania informacji o promocjach i kursach).

Skąd pochodzą dane?

Dane osobowe pozyskujemy co do zasady bezpośrednio od Ciebie. Możliwe jest, że dane będziemy pozyskiwać z innych źródeł na potrzeby weryfikacji podatkowej ze źródeł publicznie dostępnych (m.in. KRS / CEIDG / rejestry podatników publikowane przez organy administracji publicznej), na etapie zawierania i realizacji umowy. Gdy będziemy pozyskać dane z innego źródła zostaniesz o tym odrębnie i wyraźnie poinformowany.

Co oznacza przetwarzanie danych w oparciu o zgodę?

Jeżeli dochodziłoby do przetwarzania danych osobowych w oparciu o zgodę , to pamiętaj, że:

  • zgoda jest zawsze dobrowolna;
  • zgoda może być odwołana w każdej chwili osobiście w siedzibie Administratora, drogą korespondencji pocztowej lub mailowej (dane kontaktowe zob. powyżej);
  • wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem;
  • po wycofaniu zgody dane nie będą już wykorzystywane zostaną usunięte lub zanonimizowane, co jednak nie wyklucza przetwarzania danych w zakresie niezbędnym do wykazania, że oświadczenie o wycofaniu zgody zostało zarejestrowane i zrealizowane, co jest uzasadnionym interesem administratora danych związanych z obroną przed roszczeniami oraz zademonstrowaniem zgodności z przepisami o ochronie danych osobowych (art. 6 ust. lit. f RODO tzw. uzasadniony interes administratora danych) – maksymalnie przez okres przedawnienia tych roszczeń.
Jakie kategorie danych przetwarzamy?

Administrator przetwarza wyłącznie dane zwykłe, w tym dane do kontaktu. Nie przetwarzamy szczególnych kategorii danych tj. informacji, które mogłyby by ujawnić: pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych a także danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby.

Cel przetwarzania danych osobowych:

Sposób przetwarzania przez Administratora danych dotyczących Użytkownika zależy od sposobu korzystania przez Użytkownika z Serwisu i dostępnych w nim funkcjonalności. Administrator przetwarza dane osobowe Użytkownika w następujących celach:

  1. Komunikacji z Użytkownikiem.Administrator wykorzystuje dane osobowe Użytkownika w celu komunikacji z nim w spersonalizowany sposób. Komunikowane Użytkownikowi informacje dotyczą oferowanych produktów lub usług, bezpieczeństwa danych osobowych, aktualizacji sieci, przypomnień, ale również sugerowanych ofert Administratora lub jego partnerów. Komunikacja z Użytkownikiem dotyczy także obsługi Użytkownika. Dane osobowe wykorzystywane są w celu pomocy Użytkownikowi, rozwiązaniu problemów technicznych oraz odpowiedzi na jego skargi lub reklamacje.
  2. Przedstawiania Użytkownikowi ofert handlowych drogą elektroniczną.Celem korzystania z danych osobowych Użytkownika udostępnionych przez niego za pośrednictwem funkcjonalności i narzędzi do komunikacji dostępnych w Serwisie jest komunikacja marketingowa prowadzona przez Administratora w ramach prowadzonej działalności, w szczególności przedstawianie ofert handlowych Użytkownikowi drogą elektroniczną.
  3. Przedstawiania Użytkownikowi ofert handlowych w kontakcie telefonicznym.Celem korzystania z danych osobowych Użytkownika udostępnionych przez niego za pośrednictwem funkcjonalności i narzędzi do komunikacji dostępnych w Serwisie jest komunikacja marketingowa prowadzona przez Administratora w ramach prowadzonej działalności, w szczególności poprzez przedstawianie ofert handlowych Użytkownikowi w kontakcie telefonicznym.
  4. Umożliwienia przesyłania przez Użytkownika komentarzy lub opinii.Administrator wykorzystuje dane osobowe Użytkownika w celu umożliwienia mu komentowania/opiniowania działalności, usług lub produktów Administratora lub podmiotów z nim współpracujących. Kiedy odwiedzający witrynę zostawia komentarz, zbieramy dane widoczne w formularzu komentowania, jak i adres IP odwiedzającego oraz podpis jego przeglądarki jako pomoc przy wykrywaniu spamu. Komentarze gości mogą być sprawdzane za pomocą automatycznej usługi wykrywania spamu.

Administrator może przetwarzać dane osobowe Użytkownika pozyskane za pośrednictwem Serwisu również w następujących celach:

  1. w celu zawarcia i realizacji ewentualnej umowy pomiędzy Użytkownikiem a Administratorem oraz obsługi Użytkownika jako klienta Administratora zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
  2. w celu prowadzenia rozliczeń finansowych z Użytkownikiem będącym klientem Administratora tytułem realizacji ewentualnej umowy zawartej między stronami, a także ewentualnego dochodzenia roszczeń od Użytkownika będącego klientem w ramach prawnie uzasadnionego interesu Administratora zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO oraz spełnienia obowiązków prawnych Administratora wobec organów podatkowych na podstawie odrębnych przepisów zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO;
  3. w celu realizacji działań marketingowych Administratora w ramach prawnie uzasadnionego interesu Administratora w rozumieniu art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, a także zgodnie z oświadczeniami woli dotyczącymi komunikacji marketingowej złożonymi wobec Administratora. Zgody udzielone w zakresie komunikacji marketingowej (np. na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną lub kontakt telefoniczny w celach marketingu bezpośredniego) mogą być wycofane w dowolnym czasie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
  4. w celu realizacji obowiązków prawnych Administratora wobec Użytkownika określonych w RODO, w rozumieniu art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
Formularz kontaktowy

Możesz z nami zainicjować kontakt poprzez formularz kontaktowy dostępny na platformie kursowej lub pisząc na dane kontaktowe administratora. Podane przez ciebie dane będziemy przetwarzać w celu odpowiedzi na zadane pytanie i kontynuowanie dalszej korespondencji (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f) tj. uzasadniony interes administratora); zawarcia i realizacji umowy – jeżeli korespondencja będzie tego dotyczyła (podstawa art. 6 ust. 1 lit. b RODO); obrony lub dochodzenia roszczeń (podstawa: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Prosimy cię o podanie imienia by zachować formę grzecznościową przy wysyłaniu odpowiedzi. Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: do czasu wygaśnięcia roszczeń, nie dłużej niż 3 lata.

Dostęp do korespondencji może posiadać podmiot, który świadczy nam wsparcie techniczne i hosting platformy zakupowej oraz jeżeli tego będzie wymagało udzielenie odpowiedzi możemy zwrócić się do innych podwykonawców – w zależności od treści korespondencji, którą nam wyślesz.

Okresy przechowywania danych

Przetwarzamy Twoje dane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów, w których dane te są przetwarzane. Po upływie takiego okresu pozbawiamy dane cech umożliwiających zidentyfikowanie danej osoby albo je usuwamy. Okres przetwarzania danych określamy w pierwszej kolejności na podstawie przepisów prawa (np. czas przechowywania dokumentów finansowo-księgowych), realizacji umowy (np. udział w naszych kursach, posiadanie konta użytkownika), a także uzyskanych zgód (np. działalność promocyjna). Jeśli kupiłeś nasze produkty lub usługi, dane będziemy przetwarzać przez okres wymagany do prowadzenia dokumentacji finansowo-księgowej oraz do czasu przedawnienia się ewentualnych roszczeń. Działalność promocyjna będzie realizowana do czasu, aż wycofasz swoją zgodę lub wyrazisz sprzeciw.

Jeśli zostawisz komentarz, jego treść i metadane będą przechowywane przez czas nieokreślony. Dzięki temu jesteśmy w stanie rozpoznawać i zatwierdzać kolejne komentarze automatycznie, bez wysyłania ich do każdorazowej moderacji.

Dla użytkowników którzy zarejestrowali się na naszej stronie internetowej (jeśli tacy są), przechowujemy również informacje osobiste wprowadzone w profilu. Każdy użytkownik może dokonać wglądu, korekty albo skasować swoje informacje osobiste w dowolnej chwili (nie licząc nazwy użytkownika, której nie można zmienić). Administratorzy strony również mogą przeglądać i modyfikować te informacje.

Cele realizowane na portalach społecznościowych:
  • zarządzanie kontami mediów społecznościowych;
  • techniczna administracja kont (tworzenie, publikacje);
  • interakcje (publiczne lub prywatne wiadomości) z subskrybentami Facebooka (lub innego portalu) i innymi użytkownikami;
  • statystyki użytkowania.

Podstawa przetwarzania danych (w zakresie uzyskania informacji o innych użytkownikach) – art. 6 ust. 1 lit. f RODO) tj. uzasadniony interes administratora danych.

Będziemy przetwarzali dane widoczne domyślnie na Facebooku (lub odpowiednio na innym portalu) w szczególności: imię i nazwisko lub pseudonim; zdjęcie profilowe lub awatar; prezentacja wiadomości; publikacje; wiadomości wymieniane; dane podane do wiadomości publicznej przez użytkownika w ramach jego ogólnych ustawień na Facebooku oraz dane dotyczące korzystania z platformy do tworzenia anonimowych statystyk.

Posiadamy dane od użytkowników Facebooka (lub innego portalu społecznościowego), facebook (lub inny portal społecznościowy). Administrator nie konfiguruje się i nie ma danych dotyczących Ciebie z plików cookie przechowywanych przez Facebook (lub inny portal społecznościowy). Dane statystyczne wynikające z tych plików cookie są udostępniane administratorowi wyłącznie w formie zagregowanej (anonimowej), a nie zindywidualizowanej. Dlatego tylko serwisy (m.in. Facebook) mogą technicznie odpowiedzieć na Twoje żądania dotyczące wykorzystywanych plików cookie.

Dobrowolność podania danych: Podanie danych jest dobrowolne. Użytkownik samodzielnie podejmuje decyzje w tym zakresie. Aby skorzystać ze spersonalizowanych informacji, funkcji społecznościowych lub internetowych usług reagowania, użytkownik musi być członkiem sieci społecznościowej.

Dostęp do danych pomiędzy użytkownikami regulują zasady danego portalu społecznościowego.

Przekazywanie danych poza UE: Publikacje będą dostępne ze względu na ich obecność na Facebooku poza Unią Europejską. Dane niezbędne do opracowania statystyk mogą być przetwarzane poza Unią Europejską, zgodnie z polityką zarządzania danymi wdrożoną przez Facebook (lub inny portal społecznościowy).

Czas przetwarzania danych: Dane są przechowywane przez czas istnienia danego konta w serwisie społecznościowym, z wyjątkiem wykonywania przez zainteresowanego prawa do usunięcia lub sprzeciwu.

Media

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem i wgrywasz na witrynę obrazki, powinieneś unikać przesyłania obrazków z tagami EXIF lokalizacji. Odwiedzający stronę mogą pobrać i odczytać pełne dane lokalizacyjne z obrazków w witrynie.

Osadzone treści z innych witryn

Artykuły na tej witrynie mogą zawierać osadzone treści (np. filmy, obrazki, artykuły itp.). Osadzone treści z innych witryn zachowują się analogicznie do tego, jakby użytkownik odwiedził bezpośrednio konkretną witrynę.

Witryny mogą zbierać informacje o tobie, używać ciasteczek, dołączać dodatkowe, zewnętrzne systemy śledzenia i monitorować twoje interakcje z osadzonym materiałem, włączając w to śledzenie twoich interakcji z osadzonym materiałem jeśli posiadasz konto i jesteś zalogowany w tamtej witrynie. Nie możemy ponosić odpowiedzialności za zasady zachowania prywatności obowiązujące na tych stronach. Namawiamy, by po przejściu na inne strony, zapoznać się z polityka prywatności tam ustaloną.

Informacje automatyczne odnotowywane przez system informatyczny w celu dostosowania do preferencji użytkownika

Zgodnie z przyjętą praktyką większości serwisów WWW, przechowujemy zapytania HTTP kierowane do naszego serwera. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL.

Dane te nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony. Dla zapewnienia jak najwyższej jakości serwisu, okazjonalnie analizujemy pliki z logami w celu określenia: które strony odwiedzane są najczęściej, jakie przeglądarki stron WWW są stosowane, czy struktura strony nie zawiera błędów itp. Nasz system odnotowuje także pliki cookies, o których piszemy poniżej.

 

POLITYKA PLIKÓW COOKIES

Używamy na stronie plików cookies. Są to niewielkie pliki zapisywane na Twoim komputerze/tablecie/telefonie, w którym przechowywane są ustawienia i inne informacje używane na odwiedzanych przez Ciebie stronach. Pliki te zawierają najczęściej nazwy stron internetowych, z których pochodzą, informacje o czasie ich przechowywania na końcowym urządzeniu oraz unikalny numer służący identyfikacji przeglądarki, z której następuje połączenie ze stroną internetową.

W jakim celu używamy plików cookies?

Cookies niezbędne: Cookies pozwalają anonimowe na zapewnienie prawidłowego funkcjonowania naszej strony, poprawę szybkości i bezpieczeństwa korzystania ze stron, ulepszenia funkcji, z których korzystasz.

Cookies funkcjonalne: pomagają wykonywać określone funkcje, takie jak udostępnienie, promowanie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Cookies wydajnościowe: służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkowników.

Cookies analityczne: służą do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki cookies pomagają dostarczyć informacje o wskaźnikach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Cookies marketingowe: służą do dostarczania odwiedzającym odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Te pliki cookies śledzą odwiedzających w witrynach i zbierają informacje w celu dostarczenia dostosowanych reklam.

Cookies inne: inne nieskategoryzowane pliki cookies to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze sklasyfikowane w kategorii.

Kontrolowanie i usuwanie plików cookie

W każdym momencie masz możliwość zarządzania plikami cookies w ustawieniach twojej przeglądarki: kasować pliki typu cookies ze swojej stacji roboczej, zablokować wszystkie przysyłane pliki typu cookies lub ustawić ostrzeżenie przed zapisaniem ich na dysku, ale pamiętaj że ustawienia polegające na ograniczeniu mogą wpłynąć na działanie niektórych funkcji naszej strony. Brak zmiany tych ustawień oznacza akceptację dla stosowania plików typu cookies.

Poniżej przedstawiamy ścieżkę ustawień najpopularniejszych przeglądarek do zmiany ustawień plików cookies:

Google Chrome: Menu > Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane > Prywatność > Ustawienia treści > Pliki cookies – należy wybrać odpowiednią opcję.

Internet Explorer: Menu > Narzędzia > Opcje internetowe > Prywatność – należy wybrać odpowiednią opcję.

Mozilla Firefox: Menu > Opcje > Prywatność > Historia – należy wybrać odpowiednią opcję.

Opera: Menu > Preferencje > Zaawansowane > Ciasteczka – należy wybrać odpowiednią opcję.

Safari: Menu > Preferencje > Prywatność > Pliki cookies – należy wybrać odpowiednią opcję.

Dane eksploatacyjne

Nawet w przypadku braku instalacji plików cookies, administrator serwisu może uzyskiwać dostęp do następujących danych charakteryzujących sposób korzystania ze strony www (dalej: inne dane eksploatacyjne):

  • numer ID przydzielony urządzeniu osoby odwiedzającej stronę,
  • oznaczenia identyfikujące zakończenie sieci telekomunikacyjnej,
  • system teleinformatyczny (rodzaj urządzenia, operacyjny, przeglądarka internatowa), z którego korzysta Internauta,
  • informacje o rozpoczęciu, zakończeniu oraz zakresie każdorazowego korzystania z witryny.
  • Dla zapewnienia jak najwyższej jakości serwisu, okazjonalnie analizujemy pliki z logami w celu określenia: które strony odwiedzane są najczęściej, jakie przeglądarki stron WWW są stosowane, czy struktura strony nie zawiera błędów itp.

Dane eksploatacyjne nie są łączone z takimi informacjami jak imię i nazwisko, adres e-mail i innymi danymi umożliwiającymi łatwą identyfikację osoby odwiedzającej stronę internetową.

Informacje pozyskiwane poprzez mechanizm cookies oraz dane eksploatacyjne mogą stanowić dane osobowe w rozumieniu RODO w pewnych wyjątkowych sytuacjach. Jeżeli wskazane powyżej informacje zostaną zakwalifikowane jako dane osobowe to administratorem danych osobowych jest Administrator. Nawet w przypadku wątpliwości czy określona kategoria informacji jest daną osobową Administrator wprowadza mechanizmy chroniące tę informację jak daną osobową.

Przetwarzanie powyższych kategorii danych w zakresie w jakim jest to niezbędne do prawidłowego wyświetlenia strony (cookie „niezbędne”) opiera się na tzw. uzasadnionym interesie administratora serwisu (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. W tym celu może dochodzić do:

  • okazjonalnego analizowanie plików z logami w celu określenia: z jakich przeglądarek korzystają osoby odwiedzające stronę; które zakładki, strony lub podstrony są najczęściej lub najrzadziej odwiedzane lub przeglądane; czy struktura strony nie zawiera błędów;
  • zapobieganie nieuprawnionemu dostępowi do strony internetowej i rozprowadzaniu złośliwych kodów, przerywanie ataków typu „odmowa usługi”, a także przeciwdziałanie uszkodzeniu systemów komputerowych i systemów łączności elektronicznej.

W powyższych przypadkach przysługuje Ci prawo do zgłoszenia sprzeciwu (gdy przetwarzanie następuje na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f rodo).

Wyrażając zgodę na instalacje plików cookies „opcjonalnych” (analitycznych np. dostarczanych przez Google Analytics / marketingowych) przyjmuje do wiadomości iż zebrane w ten sposób informacje wykorzystywane będą w celu badania preferencji osób korzystających z naszej strony www z przeznaczeniem wyników tych badań na potrzeby polepszenia jakości wyświetlanej strony. W tym przypadku podstawą przetwarzania danych jest art. 173 ust. 2 prawa telekomunikacyjnego (Dz.U. z 2004 r. nr 171, poz. 1800) w zw. z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. Jak wskazuje art. 174 prawa telekomunikacyjnego, do uzyskania zgody abonenta lub użytkownika końcowego stosuje się przepisy o ochronie danych osobowych.

W każdej chwili możesz zgodę wycofać i usunąć pliki cookies z urządzenia. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Odbiorcy danych: podmiotu informatyczne świadczący usługi na rzecz Administratora.

Usuwanie danych pozyskiwanych poprzez mechanizm cookies oraz danych eksploatacyjnych

Dane osobowe zostaną usunięte lub zanonimizowane maksymalnie po upływie okresu przedawnienia potencjalnych roszczeń związanych z korzystaniem ze strony (nie później niż w ciągu 1 roku od dnia utrwalenia), lub wcześniej, jeżeli zgłosisz skuteczny sprzeciw. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji w/w celów.

INNE WAŻNE INFORMACJE

Ochrona bezpieczeństwa danych osobowych

Administrator wprowadza odpowiednie środki mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa danych osobowych Użytkownika. Bezpieczne korzystanie z Serwisu zapewniają stosowane systemy oraz procedury chroniące przed dostępem oraz ujawnieniem danych osobom niepożądanym. Ponadto stosowane przez Administratora systemy oraz procesy są regularnie monitorowane w celu wykrycia ewentualnych zagrożeń. Pozyskane przez Administratora dane osobowe przechowywane są w systemach komputerowych, do których dostęp jest ściśle ograniczony.

Zmiany

Zastrzegamy sobie prawo do zmiany w Polityce Prywatności, na które może wpłynąć rozwój technologii internetowej, ewentualne zmiany prawa w zakresie ochrony danych osobowych. O wszelkich zmianach będziemy informować w sposób widoczny i zrozumiały poprzez naszą stronę.

W przypadku, gdy nastąpi zmiana niniejszej Polityki Prywatności, a Użytkownik nadal będzie korzystał z Serwisu, to poczytuje się to za wyrażenie zgody na aktualne warunki Polityki Prywatności.

Zbudujmy wspólniePRZESTRZEŃ SPOTKANIA

PRZESTRZEŃ SPOTKANIA to coś więcej niż projektowanie wnętrz. To tworzenie przestrzeni, w których przebywamy, odpoczywamy, spotykamy się, budujemy relacje, wzrastamy. Przestrzeń to nie tylko ściany i przedmioty, jest w niej miejsce na coś więcej. Piękna i harmonijna przestrzeń sprawia, że czujemy się dobrze i chcemy w niej przebywać. Sprzyja odpoczynkowi i inspiruje do działania.

Dane kontaktowe

PRZESTRZEŃ SPOTKANIA

Mariusz Kaczmarczyk
+48 794 307 607
[email protected]

NIP: 8681770469 | REGON: 525240019

Media społecznościowe

© 2023 PRZESTRZEŃ SPOTKANIA